Categories: Hlavní stranaNovinky

Nový Volkswagen Caddy 5: Kolik stojí v základní výbavě?

Volkswagen Užitkové vozy uvádí na český trh již pátou generaci populárního modelu Caddy. První kousky přijíždějí s výhodnou akční cenou začínající na částce 399 000 Kč bez DPH (t.j. 519 000 Kč včetně DPH). Pátá generace je k dispozici v rozmanitých užitkových variantách i jako všestranné rodinné MPV.

3 miliony vyrobených kusů

Volkswagen Caddy se objevil poprvé v roce 1978. Za tu dobu se vyrobilo více než 3,1 milionu vozů Caddy ve čtyřech generacích. Významnou roli hraje Caddy také na českém trhu. Jen v roce 2019 tvořil 38 % celkového prodeje značky Volkswagen Užitkové vozy a s 2 449 registracemi patřil mezi nejprodávanější modely ve své třídě.

Základ již od 399 000 Kč bez DPH

Nový Caddy 5 představila značka Volkswagen Užitkové vozy ve statické světové premiéře v únoru 2020. V říjnu následovala mezinárodní dynamická prezentace s prvními testovacími jízdami. Ve stejném měsíci začali čeští prodejci přijímat objednávky v rámci předprodeje. Aktuální akční ceny se týkají:

  • Nový Caddy Cargo s cenou již od 399 000 Kč bez DPH (2.0 TDi 55kW),
  • Osobní modely začínají na 519 000 Kč včetně DPH (Caddy Life stojí od 595 000 Kč včetně DPH, Caddy Style pak od 669 000 Kč včetně DPH)

Autonomní jízda, Apple Carplay nebo vzdálený přístup do vozu přes telefon

V nabídce asistentů nechybí mnoho pomocníků, jež známe z osobních vozů. O bezpečnost posádky se může starat asistent pro změnu jízdního pruhu, asistent pro vycouvání z parkovacího místa, asistent pro couvání s přívěsem Trailer Assist nebo systém Travel Assist s Emergency Assist.

TEST: Volkswagen Golf: Osmé pokračování

Interiér, zejména však palubní deska byla velké míře digitalizována. Poprvé v historii modelu lze Caddy získat s digitální přístrojovou deskou Digital Cockpit o úhlopříčce 10″. Spojení přístrojové desky a dotykového displeje infotainmentu (uhlopříčka 10″) pak tvoří velmi moderní jednolitý digitální panel Innovision Cockpit. Digitalizována byla také celá řada dalších ovládacích prvků.

K nim mimo jiné patří tlačítkový modul pro funkce paketu světla a výhled nalevo od nového multifunkčního volantu a tlačítkový modul pod systémem infotainmentu pro přímý přístup k nejrůznějším funkcím v menu. Nechybí zde podpora digitálního rádia DAB, rozšířené konektivity Apple Carplay či Android Auto nebo WeConnect služby pro vzdálený přístup do vozu.

Pohonné jednotky plní nejpřísnější normy

Caddy lze objednat celkem s 5 motorizacemi. Základem je vznětový agregát TDI s objemem 2,0 litru a výkonem 55 kW (75 k). Dále je k dispozici silnější verze s výkonem až 90 kW (122 k). V nabídce se nachází také benzinový motor 1.5 TSI s výkonem 84 kW (116 k) a také ekologická varianta na stlačený zemní plyn 1.5 TGI s výkonem 96 kW (130 k). Všechny motory již v roce 2020 splňují přísnou emisní normu Euro 6, která bude povinná až v roce 2021, a jsou vybaveny filtrem pevných částic.

 

Filip Suchomel

Recent Posts

Seznámení s novým Nissanem Qashqai: Google, ticho a alcantara na palubě

Třetí generace populárního crossoveru Nissan Qashqai se dočkala faceliftu. Novinka přijíždí hned s několika inovacemi.…

1 rokem ago

Videotest: MG ZS EV Excite 69,9 kWh 156 k (2024): Překvapí dojezdem

S MG ZS, typickým zástupcem městského crossoveru jsme se již potkali. tehdy se však pod…

1 rokem ago

Videotest: Toyota bZ4X Prestige 71 kWh 4×2: Elektrická prvotina

Značce Toyota nelze upřít, že uspěla ve světe hybridů, dělá je jednoduše špičkové. Aktuální trend,…

1 rokem ago

Videotest: Honda CR-V e:HEV AWD Advance: Hybrid nebo Plug-in hybrid?

Na trhu Honda uvedla již 6. generaci svého největšího SUV, CR-V. Zájemci mohou vybírat vždy…

1 rokem ago

Videotest: Mazda 3 e-Skyactiv-X 186: Auto bez chyby, motor prosím jiný

Na test přijel jeden z mála hatchbacků současnosti, Mazda 3. Trojka disponuje nezaměnitelným designem. Celá…

1 rokem ago

Videotest: Honda CR-V e:PHEV Advance Tech – Nikdy nebyla v lepší kondici

Japonská automobilka Honda představila šestou generaci svého největšího SUV, model CR-V.  Během týdenního testu jsme…

1 rokem ago