Automobilka chce navázat na své předchozí úspěchy. V roce 2018 skončil tým SsangYong s off-road verzí Tivoli DKR celkově na 30. místě a v kategorii T1-3 na 4. místě. V roce 2019 skončil tým SsangYong s off-road verzí Rexton DKR celkově na 33. místě a v kategorii T1-3 na 3. místě.
Pro letošní ročník Dakar Rally, který odstartoval 5. ledna, SsangYong Motorsport upravil platformu Koranda a vzniklo tak Korando DKR, které automobilka představila na oficiálním novinářském uvedení zbrusu nového Koranda v Madridu na podzim loňského roku. Tento závodní speciál má osmiválcový motor o objemu 6,2 litru, 450 koní a maximální rychlost 195 km/h.
Rally Dakar není vůbec jednoduchý závod a za úspěch se tak považuje již samotné jeho dokončení. Potřetí za sebou budou závodní vůz SsangYong řídit Španělé Oscar Fuertes a Diego Vallejo. Čeká je 12 etap během 12 dní a celkově 12 000 km pouští v Saúdské Arábii. Jejich cílem je dokončit závod potřetí v řadě a znovu tak mimo jiné potvrdit kvalitu zpracování vozů SsangYong.
Zdroj: Ssangyong Press
Třetí generace populárního crossoveru Nissan Qashqai se dočkala faceliftu. Novinka přijíždí hned s několika inovacemi.…
S MG ZS, typickým zástupcem městského crossoveru jsme se již potkali. tehdy se však pod…
Značce Toyota nelze upřít, že uspěla ve světe hybridů, dělá je jednoduše špičkové. Aktuální trend,…
Na trhu Honda uvedla již 6. generaci svého největšího SUV, CR-V. Zájemci mohou vybírat vždy…
Na test přijel jeden z mála hatchbacků současnosti, Mazda 3. Trojka disponuje nezaměnitelným designem. Celá…
Japonská automobilka Honda představila šestou generaci svého největšího SUV, model CR-V. Během týdenního testu jsme…