E-bullet je ojedinělý projekt jež spojuje soukromý sektor s akademickou půdou. Výsledkem usilovného snažení vývojářů z české společnosti ENTRY Engineering s.r.o. a VUT v Brně bude první české závodní auto s elektrickým pohonem a výkonem bezmála 300 kW (410 k) a točivým momentem 1200 Nm.
V útrobách sériové karosérie vozu Hyundai i30 se nachází rám, potažmo šasi z CrMo4 tenkostěnných bezešvých trubek v kombinaci s materiály jako je hliník, dural, karbon. Použitá technická řešení si konstruktéři ověřili na již vyvinutém a vyráběném podvozku vozu Sigma TN z dílny společnosti Sigma Motor s.r.o..
Pohon všech kol zajišťuje čtveřice výkonných a zároveň lehkých elektromotorů. Každé kolo má svůj vlastní elektromotor s elektronickým měničem a řídící jednotkou. V mezidobí vzniká v laboratořích VUT v Brně unikátní systém řízení motorů na bázi vektorování točivého momentu.
V rámci 63. ročníku Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně měla široká veřejnost možnost spatřit tento projekt E-bullet zcela poprvé na vlastní oči, byť pouze formou virtuální reality.
Třetí generace populárního crossoveru Nissan Qashqai se dočkala faceliftu. Novinka přijíždí hned s několika inovacemi.…
S MG ZS, typickým zástupcem městského crossoveru jsme se již potkali. tehdy se však pod…
Značce Toyota nelze upřít, že uspěla ve světe hybridů, dělá je jednoduše špičkové. Aktuální trend,…
Na trhu Honda uvedla již 6. generaci svého největšího SUV, CR-V. Zájemci mohou vybírat vždy…
Na test přijel jeden z mála hatchbacků současnosti, Mazda 3. Trojka disponuje nezaměnitelným designem. Celá…
Japonská automobilka Honda představila šestou generaci svého největšího SUV, model CR-V. Během týdenního testu jsme…