A je to tady! Stejně jako BMW, Mercedes-Benz, Audi či Škoda se i české zastoupení automobilky Toyota rozhodlo pustit do módních vod. Nově spouští vlastní e-shop s brandovaným oblečením, módními doplňky a volnočasovým vybavením. Důvodem je záměr zvýšit povědomí o značce na lokálním trhu a svým fanouškům umožnit větší identifikaci se značkou, která tady zatím chyběla.
Brandované oblečení a doplňky byly v Toyotě dosud určené primárně pro dealery, kteří je využívali při péči o zákazníky a prodeji aut. Toyota teď nabídku rozšiřuje i pro širokou veřejnost. „Naším cílem bylo vybudovat plnohodnotný e-shop nabízející produkty prvotřídní kvality. Jejich výběr podléhá velmi pečlivé selekci. Plánujeme pravidelně představovat nové kolekce, které odpovídají aktuálním trendům i požadavkům těch nejnáročnějších zákazníků. Věříme, že díky tomu nejde jen o obyčejný merchandising, ale o věci, které budou chtít fanoušci Toyoty používat kvůli jejich funkčnosti, ne jen kvůli logu, které je na nich našité,“ popisuje PR manažerka české Toyoty Jitka Jechová.
Web shop.toyota.cz funguje jako plnohodnotný e-shop, na který odkazují také oficiální stránky české Toyoty. Internetový obchod nabízí oblečení sportovního i městského stylu, módní doplňky, jako jsou sluneční brýle, čepice či náramky, zavazadla a doplňky na cestování, ale k dispozici je tu také speciální edice kolekce Gazoo Racing odkazující k motorsportu.
Zdroj: Toyota Česká republika
Třetí generace populárního crossoveru Nissan Qashqai se dočkala faceliftu. Novinka přijíždí hned s několika inovacemi.…
S MG ZS, typickým zástupcem městského crossoveru jsme se již potkali. tehdy se však pod…
Značce Toyota nelze upřít, že uspěla ve světe hybridů, dělá je jednoduše špičkové. Aktuální trend,…
Na trhu Honda uvedla již 6. generaci svého největšího SUV, CR-V. Zájemci mohou vybírat vždy…
Na test přijel jeden z mála hatchbacků současnosti, Mazda 3. Trojka disponuje nezaměnitelným designem. Celá…
Japonská automobilka Honda představila šestou generaci svého největšího SUV, model CR-V. Během týdenního testu jsme…