Categories: Hlavní stranaNovinky

Toyota spouští e-shop s módou a doplňky

A je to tady! Stejně jako BMW, Mercedes-Benz, Audi či Škoda se i české zastoupení automobilky Toyota rozhodlo pustit do módních vod. Nově spouští vlastní e-shop s brandovaným oblečením, módními doplňky a volnočasovým vybavením. Důvodem je záměr zvýšit povědomí o značce na lokálním trhu a svým fanouškům umožnit větší identifikaci se značkou, která tady zatím chyběla.

Multifunkční merchandising

Brandované oblečení a doplňky byly v Toyotě dosud určené primárně pro dealery, kteří je využívali při péči o zákazníky a prodeji aut. Toyota teď nabídku rozšiřuje i pro širokou veřejnost. „Naším cílem bylo vybudovat plnohodnotný e-shop nabízející produkty prvotřídní kvality. Jejich výběr podléhá velmi pečlivé selekci. Plánujeme pravidelně představovat nové kolekce, které odpovídají aktuálním trendům i požadavkům těch nejnáročnějších zákazníků. Věříme, že díky tomu nejde jen o obyčejný merchandising, ale o věci, které budou chtít fanoušci Toyoty používat kvůli jejich funkčnosti, ne jen kvůli logu, které je na nich našité,“ popisuje PR manažerka české Toyoty Jitka Jechová.

TEST: Toyota GR Supra: Jezdí jako z praku ale konektivita pokulhavá

Trička, čepice nebo také speciální edice

Web shop.toyota.cz funguje jako plnohodnotný e-shop, na který odkazují také oficiální stránky české Toyoty. Internetový obchod nabízí oblečení sportovního i městského stylu, módní doplňky, jako jsou sluneční brýle, čepice či náramky, zavazadla a doplňky na cestování, ale k dispozici je tu také speciální edice kolekce Gazoo Racing odkazující k motorsportu.

Protože je Toyota oficiálním partnerem olympijských her a také Českého olympijského týmu, nechybí ani olympijská kolekce. Zákazníci tu najdou i sekci pro děti, kde je k dispozici nejen oblečení v malých velikostech, ale také hlavolamy či společenské hry.
V rámci spuštění e-shopu vznikla také série fotografií a videí představující jednotlivé produkty a jejich detaily. Tento obsah slouží nejen k propagaci, ale bude také součástí samotného e-shopu, kde poslouží zákazníkům, aby si udělali konkrétní představu o kupovaném zboží.

 

Zdroj: Toyota Česká republika

Filip Suchomel

Recent Posts

Seznámení s novým Nissanem Qashqai: Google, ticho a alcantara na palubě

Třetí generace populárního crossoveru Nissan Qashqai se dočkala faceliftu. Novinka přijíždí hned s několika inovacemi.…

1 rokem ago

Videotest: MG ZS EV Excite 69,9 kWh 156 k (2024): Překvapí dojezdem

S MG ZS, typickým zástupcem městského crossoveru jsme se již potkali. tehdy se však pod…

1 rokem ago

Videotest: Toyota bZ4X Prestige 71 kWh 4×2: Elektrická prvotina

Značce Toyota nelze upřít, že uspěla ve světe hybridů, dělá je jednoduše špičkové. Aktuální trend,…

1 rokem ago

Videotest: Honda CR-V e:HEV AWD Advance: Hybrid nebo Plug-in hybrid?

Na trhu Honda uvedla již 6. generaci svého největšího SUV, CR-V. Zájemci mohou vybírat vždy…

1 rokem ago

Videotest: Mazda 3 e-Skyactiv-X 186: Auto bez chyby, motor prosím jiný

Na test přijel jeden z mála hatchbacků současnosti, Mazda 3. Trojka disponuje nezaměnitelným designem. Celá…

1 rokem ago

Videotest: Honda CR-V e:PHEV Advance Tech – Nikdy nebyla v lepší kondici

Japonská automobilka Honda představila šestou generaci svého největšího SUV, model CR-V.  Během týdenního testu jsme…

1 rokem ago