Navzdory nejrůznějším překážkám, které Evropa automobilkám připravila (nové emisní normy, nový systém danění nebo politická nejistota), dosáhlo Mitsubishi Motors dalších úspěchů.
Rok 2019 se nesl ve znamení dvou faceliftů (ASX a L200, po nichž bude během několika týdnů následovat nový Space Star). Prodejními etalony se staly modely Space Star a Outlander PHEV, které představovaly 43 % celkových prodejů MME:
Space Star 39 530 vozů (+10 %)
Outlander PHEV 34 729 vozů (+42 %)
ASX 31 306 vozů (-3 %)
Eclipse Cross 27 368 vozů ( – )
L200 23 414 vozů (+12 %)
Značka sází na vlajkovou loď Outlander PHEV poměrně mnoho. Jedná se zatím o jediný plug-in hybrid s architekturou elektromobilu dostupný na evropském trhu. Loni obsadil první příčku jako nejprodávanější PHEV automobil v Evropě. Svou premiéru si odbyl již v říjnu 2013 se pro Outlander PHEV a do tohoto okamžiku si jej na našem trhu koupilo 159 132 zákazníků.
1) Německo 54 033 vozů (+4 %)
2) Velká Británie 26 788 vozů (-13 %)
3) Španělsko 14 769 vozů (+10 %)
4) Itálie 9 659 vozů (+33 %)
5) Francie 9 437 vozů (+29 %)
Mitsubishi bude nadále pokračovat ve strategii „SUV+EV“, a to na produktové úrovni, ale i na úrovni ekosystému, kdy začne nasazovat pokrokový koncept Dendo Drive House. Oba tyto směry výrazně podpoří strategii udržitelného růstu v Evropě.
Zdroj: Mitsubishi Media Web – Tiskové zprávy
Třetí generace populárního crossoveru Nissan Qashqai se dočkala faceliftu. Novinka přijíždí hned s několika inovacemi.…
S MG ZS, typickým zástupcem městského crossoveru jsme se již potkali. tehdy se však pod…
Značce Toyota nelze upřít, že uspěla ve světe hybridů, dělá je jednoduše špičkové. Aktuální trend,…
Na trhu Honda uvedla již 6. generaci svého největšího SUV, CR-V. Zájemci mohou vybírat vždy…
Na test přijel jeden z mála hatchbacků současnosti, Mazda 3. Trojka disponuje nezaměnitelným designem. Celá…
Japonská automobilka Honda představila šestou generaci svého největšího SUV, model CR-V. Během týdenního testu jsme…