MENU

Automobilce Mitsubishi se loni dařilo

Navzdory nejrůznějším překážkám, které Evropa automobilkám připravila (nové emisní normy, nový systém danění nebo politická nejistota), dosáhlo Mitsubishi Motors dalších úspěchů.

Mitsubishi Outlander PHEV

Foto: Mitsubishi Media Web

Rok 2019 se nesl ve znamení dvou faceliftů (ASX a L200, po nichž bude během několika týdnů následovat nový Space Star). Prodejními etalony se staly modely Space Star a Outlander PHEV, které představovaly 43 % celkových prodejů MME:

Přehled prodejů jednotlivých modelů

Space Star                 39 530 vozů (+10 %)
Outlander PHEV     34 729 vozů (+42 %)
ASX                            31 306 vozů (-3 %)
Eclipse Cross            27 368 vozů ( – )
L200                          23 414 vozů (+12 %)

Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid

Značka sází na vlajkovou loď Outlander PHEV poměrně mnoho. Jedná se zatím o jediný plug-in hybrid s architekturou elektromobilu dostupný na evropském trhu. Loni obsadil první příčku jako nejprodávanější PHEV automobil v Evropě. Svou premiéru si odbyl již v říjnu 2013 se pro Outlander PHEV a do tohoto okamžiku si jej na našem trhu koupilo 159 132 zákazníků.

5 nejvýznamnějších trhů v Evropě

1) Německo              54 033 vozů (+4 %)

2) Velká Británie    26 788 vozů (-13 %)

3) Španělsko           14 769 vozů (+10 %)

4) Itálie                    9 659 vozů (+33 %)

5) Francie                9 437 vozů (+29 %)

Vize roku 2020

Mitsubishi bude nadále pokračovat ve strategii „SUV+EV“, a to na produktové úrovni, ale i na úrovni ekosystému, kdy začne nasazovat pokrokový koncept Dendo Drive House. Oba tyto směry výrazně podpoří strategii udržitelného růstu v Evropě.

 

Zdroj: Mitsubishi Media Web – Tiskové zprávy

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *