Automobilce Mitsubishi se loni dařilo
Navzdory nejrůznějším překážkám, které Evropa automobilkám připravila (nové emisní normy, nový systém danění nebo politická nejistota), dosáhlo Mitsubishi Motors dalších úspěchů.
Rok 2019 se nesl ve znamení dvou faceliftů (ASX a L200, po nichž bude během několika týdnů následovat nový Space Star). Prodejními etalony se staly modely Space Star a Outlander PHEV, které představovaly 43 % celkových prodejů MME:
Přehled prodejů jednotlivých modelů
Space Star 39 530 vozů (+10 %)
Outlander PHEV 34 729 vozů (+42 %)
ASX 31 306 vozů (-3 %)
Eclipse Cross 27 368 vozů ( – )
L200 23 414 vozů (+12 %)
Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid
Značka sází na vlajkovou loď Outlander PHEV poměrně mnoho. Jedná se zatím o jediný plug-in hybrid s architekturou elektromobilu dostupný na evropském trhu. Loni obsadil první příčku jako nejprodávanější PHEV automobil v Evropě. Svou premiéru si odbyl již v říjnu 2013 se pro Outlander PHEV a do tohoto okamžiku si jej na našem trhu koupilo 159 132 zákazníků.
5 nejvýznamnějších trhů v Evropě
1) Německo 54 033 vozů (+4 %)
2) Velká Británie 26 788 vozů (-13 %)
3) Španělsko 14 769 vozů (+10 %)
4) Itálie 9 659 vozů (+33 %)
5) Francie 9 437 vozů (+29 %)
Vize roku 2020
Mitsubishi bude nadále pokračovat ve strategii „SUV+EV“, a to na produktové úrovni, ale i na úrovni ekosystému, kdy začne nasazovat pokrokový koncept Dendo Drive House. Oba tyto směry výrazně podpoří strategii udržitelného růstu v Evropě.
Zdroj: Mitsubishi Media Web – Tiskové zprávy