Categories: Hlavní stranaNovinky

Nový SEAT Leon: Zaměřeno na konektivitu

Automobilka SEAT popisuje svůj klíčový model jako první zcela síťově propojené vozidlo. Srdcem systému konektivity je digitální kaplička přístrojů Digital Cockpit a displej infotainmentu s vysokým rozlišením. Standardní systém Media disponuje 8,25“ displejem kompatibilním s chytrými telefony, zatímco vrcholný 10“ displej je obohacen o navigační systém s 3D zobrazením mapových podkladů, funkci síťové propojené navigace a technologii Retina.

Foto: Tiskové centrum – Porsche Česka republika

Foto: Tiskové centrum – Porsche Česka republika
Foto: Tiskové centrum – Porsche Česka republika

Rozhraní Full Link a bezdrátová nabíječka

Základem konektivity je systém Full Link, který umožňuje připojení smartphonu k infotainmentu prostřednictvím Android Auto nebo Apple CarPlay. Uživatelé díky tomu mohou intuitivně a bezpečně ovládat své telefony během řízení a neohrožovat provoz kolem. Za příplatek můžete mít i bezdrátovou nabíječku standardu Qi.

Foto: Tiskové centrum – Porsche Česka republika

OCU jednotka

Aby se mohl nový Leon spojit s „internetem“, bylo zapotřebí integrovat speciální jednotku, tzv. OCU (Online Connectivity Unit), součástí které je eSIM. Tato technologie umožňuje některým z funkcí infotainmentu použít informace například z cloudu v reálném čase. Uživatel má tak k nové funkce navigace nebo přístup k nejnovějším informačním a zábavním aplikacím. OCU jednotka má také za úkol aktivovat autonomní systém eCall, který v případě dopravní nehody odešle svou polohu a přivolá záchranné složky.

ČTĚTE: Automobil, který komunikuje se semafory

Foto: Tiskové centrum – Porsche Česka republika

Mobilní aplikace SEAT Connect

Nezbytností dnešní doby je vzdálený přístup k funkcím a stavu vozidla. Z toho důvodu je v nabídce aplikace SEAT Connect, kterou si mohou zákazníci stáhnout do svého smartphonu.

 

Zdroj: Tiskové centrum – Porsche Česka republika

Filip Suchomel

Recent Posts

Videotest: SsangYong Korando Club 1.5 GDI-T 4×4: Základní výbava? Proč ne

Na test dojel velmi populární model, který můžeme vídat na českých silnic stále častěji, SsangYong…

20 hodinami ago

Videotest: Volkswagen Multivan T6.1 Highline 2.0 TDI 4Motion (2024): Stále má co nabídnout

Volkswagen Multivan T6.1 je pomalu nahrazován novějším bratříčkem, modelem T7. Šestka se však loučí s…

2 měsíce ago

Videotest: Volkswagen Multivan T7 Life 2.0 TDi (2024): Je to dodávka nebo osobák?

VW Multivan je stálicí a ikonou, kterou není nutné asi víc představovat. Aktuálně je na…

2 měsíce ago

Volkswagen Caddy Life 2.0 TDi (2024): Když vám voní nafta

Volkswagen Caddy Life je ve své nejnovější generaci poměrně pohledným autem. Někdo může namítat, že…

2 měsíce ago

Videotest: Volkswagen Amarok Aventura V6 – Nejlepší pick-up na trhu?

Kooperace a partnerství Volkswagenu a amerického Fordu se vyplatilo! Výsledkem společného snažení se stala nová…

3 měsíce ago

Videotest: Volkswagen ID.3 Pro S facelift 77 kWh (2024): Podruhé a mnohem lépe

Volkswagen si první generací elektromobilu ID.3 zadělal na problémy. Vytýkána byla tomuto modelu zejména nižší…

3 měsíce ago