Možná jste zaznamenali, že mnoho věhlasných automobilek řeší spousty problému s homologacemi v kontextu s novou emisní normou Euro 6c. Problém se týká značek, které musí složitě „ničit“ naftové agregáty, aby normu splnily. Toyota ovšem opět Evropě ukázala, že umí vyzrát nad nesmyslnými normami a dál produkuje své modely, jako by se nic nedělo.
Jelikož má Toyota v nabídce víceméně pouze benzínové a hybridní pohonné jednotky, nemusela řešit náročné úpravy dieselových motorů a věnovala se pouze drobným úpravám. Motory nyní splňují normu i bez filtru pevných částic, což znamená a jsou proto levnější a spolehlivější provoz.
„Žádný výpadek výroby neočekáváme. Vozy podle nové normy vyrábíme postupně již od listopadu minulého roku, poslední modely na novou normu přešly letos v červnu,“ říká ředitel českého zastoupení automobilky Toyota a Lexus Martin Peleška.
Tato norma vyjde v platnost od září 2018. Kromě přísnějších emisních limitů je novinka v měření emisí i spotřebu paliva. Nyní se měřilo v laboratořích, teď se bude muset i v běžném provozu. Aby toho nebylo málo, měřením musí projít všechny varianty vozu, tedy například i ty, které se liší rozměrem pneumatik.
Zdroj: Toyota Media Info
Třetí generace populárního crossoveru Nissan Qashqai se dočkala faceliftu. Novinka přijíždí hned s několika inovacemi.…
S MG ZS, typickým zástupcem městského crossoveru jsme se již potkali. tehdy se však pod…
Značce Toyota nelze upřít, že uspěla ve světe hybridů, dělá je jednoduše špičkové. Aktuální trend,…
Na trhu Honda uvedla již 6. generaci svého největšího SUV, CR-V. Zájemci mohou vybírat vždy…
Na test přijel jeden z mála hatchbacků současnosti, Mazda 3. Trojka disponuje nezaměnitelným designem. Celá…
Japonská automobilka Honda představila šestou generaci svého největšího SUV, model CR-V. Během týdenního testu jsme…