Nejenom Teslu, ale i Škodovku si můžete koupit online
A je to tady, domácí ŠKODA AUTO se nenechala zahanbit a jde s dobou! Zahájila totiž na domácím trhu online prodej. Nová prodejní platforma www.skoda-online.cz zákazníkům přináší objednání operativního leasingu ŠKODA Bez starostí z pohodlí domova. Celý portál vsadil při výběru a objednání vozu na:
- platbu online,
- přehlednost,
- pohodlí,
- rychlost dodání do 14 dnů.
„Nástup nových technologií a digitalizace výrazným způsobem mění všechna odvětví lidské činnosti, automobilový sektor nevyjímaje. Významně se také mění očekávání a chování zákazníků. Nakupování zboží i služeb na internetu se stává normou ve stále se rozšiřujícím počtu odvětví a oborů. ŠKODA je na tento trend připravena. Nové online prodejní nástroje vnímá nejen jako rozšíření služeb zákazníkům, ale i jako příležitost k identifikaci a oslovení nových cílových skupin, které jsou pro další rozvoj značky klíčové,“ říká Luboš Vlček, ředitel ŠKODA AUTO Česká republika.
Revoluční online prodejní platforma nabízí zákazníkům velmi jednoduchý a pohodlný způsob objednání operativního leasingu ŠKODA Bez starostí stejným způsobem, který znají, když na internetu objednávají například oblečení. Web je velmi přehledný, v menu jsou zobrazeny dostupné vozy včetně informace o dodání konkrétního vozu a základní měsíční splátce. Zalíbí-li se Vám nějaký z modelů, kliknutím na příslušný obrázek otevřete stránka s plnou specifikací včetně technických údajů, kde je možnost nastavit další podmínky leasingu.
„Online prodej je realizován s plnou účastí našich autorizovaných obchodníků a ŠKODA tak může domácím zákazníkům poskytnout unikátní šíři své obchodní sítě. Jsme pevně přesvědčeni, že tento nový způsob oslovování klientů pomůže dále posílit pozici ŠKODA AUTO na českém trhu i obchodní síť značky,“ říká Miroslav Holan, vedoucí rozvoje prodejní sítě ŠKODA AUTO Česká republika. Online prodej operativního leasingu je realizován ve spolupráci se ŠKODA Financial Services.
„Nová platforma ŠKODA Online je klíčovým rozšířením distribučních kanálů značky ŠKODA na domácím trhu a je připravena zákazníkům v budoucnosti nabídnou široké portfolio produktů a služeb značky. ŠKODA jejím spuštěním vstupuje do další fáze digitalizace,“ uzavírá ředitel ŠKODA AUTO České republika Luboš Vlček.
Škodovku chválíme za netradiční nápad, nicméně někdo by mohl namítat, že je to příliš rychlý krok vpřed a společnost by na online nákupy nových Škodovek mohla zareagovat i negativně, než byl původní nápad. To vše se uvidí a pokud to bude prosperující nápad, dozvíme se o něm v tiskových zprávách ŠKODA AUTO.