Hlavní strana

Mercedes-Benz Třída A a Třída B dostal facelift

Mercedes uvádí, že modernizovaná Třída A, potažmo Třída B výrazně vyčnívá z davu. Dvojice omlazených modelů spadá do segmentu Sports Tourer a jsou připraveny na malá i velká dobrodružství každodenního života svými jedinečnými, sportovně laděnými proporcemi, variabilním interiérem, moderními technologiemi pohonu a nejnovější generací infotianmentu MBUX.

Mercedes-Benz A 250 e Hatchback: fuel consumption combined, weighted (WLTP) 1,1-0,8 l/100 km, electric energy consumption combined, weighted (WLTP) 17.0-15.0 kWh/100km, CO2 emissions combined, weighted (WLTP) 25-18 g/km [2]; exterior: mountain grey, AMG line
[2] The stated figures are the measured „WLTP CO₂ figures“ in accordance with Art. 2 No. 3 of Implementing Regulation (EU) 2017/1153. The fuel consumption figures were calculated on the basis of these figures. Electric energy consumption was determined on the basis of Commission Regulation (EU) 2017/1151. / Mercedes-Benz A-Class saloon; exterior: patagonia red MANUFAKTUR; progressive line

Infotainment (Mercedes-Benz User-Experience)

Inovovanému interiéru vévodí již ve standardu dvojice displejů.  7“ panel patří kapličce přístrojů kdežto dotykový 10,25“ displej s vysokým rozlišením slouží pro zobrazování a ovládání multimediálního systému. Za příplatek je k dispozici dvojice 10,25“ panelů  v širokoúhlém uspořádání, jež evokují pocit „vznášení“.

Pro nejnovější  informačního a multimediálního systému MBUX jsou k dispozici tři styly zobrazování (klasický / sportovní / minimalizovaný). Společně se třemi režimy (navigace, jízdní asistenty, servis) a až 7 barevnými kombinacemi tak vzniká ucelený estetický zážitek, s možností individualizace. Infotainment disponuje všemi dosavadními funkcemi, například navigace, média, telefon, vozidlo atd., a umožňuje jejich přímé a komfortní dotykové ovládání.

TEST: Mercedes-Benz V300d Exclusive: Dodávka pro vyvolené

Modernizovaný multimediální a telematický systém přesvědčí novým designem a také vylepšeným výkonem. Bezpečnostní novinkou uživatele je integrace senzoru otisku prstu pro jeho identifikaci a autorizaci. Samozřejmostí je možnost propojení smartphonu prostřednictvím Apple Carplay, resp. Android Auto Wireless. K dispozici je také několik USB-C konektorů s vyšším nabíjecím výkonem.

Tourguide

Hlasový asistent s aktivační hláškou „Ahoj Mercedesi“ je v nové Třídě A i B schopen lépe porozumět. Hlasový asistent dokáže být užitečný při vysvětlování jednotlivým funkcím vozidla. Novou funkcí, která podporuje dobrodružný potenciál, je cestovní průvodce „Tourguide“. Funkce bude předčítat informační a rozsáhlé informace o pamětihodnostech podél projížděné trasy, přičemž reaguje mimo jiné na 3400 informačních tabulí podél německých dálnic.

Filip Suchomel

Recent Posts

Seznámení s novým Nissanem Qashqai: Google, ticho a alcantara na palubě

Třetí generace populárního crossoveru Nissan Qashqai se dočkala faceliftu. Novinka přijíždí hned s několika inovacemi.…

1 rokem ago

Videotest: MG ZS EV Excite 69,9 kWh 156 k (2024): Překvapí dojezdem

S MG ZS, typickým zástupcem městského crossoveru jsme se již potkali. tehdy se však pod…

1 rokem ago

Videotest: Toyota bZ4X Prestige 71 kWh 4×2: Elektrická prvotina

Značce Toyota nelze upřít, že uspěla ve světe hybridů, dělá je jednoduše špičkové. Aktuální trend,…

1 rokem ago

Videotest: Honda CR-V e:HEV AWD Advance: Hybrid nebo Plug-in hybrid?

Na trhu Honda uvedla již 6. generaci svého největšího SUV, CR-V. Zájemci mohou vybírat vždy…

1 rokem ago

Videotest: Mazda 3 e-Skyactiv-X 186: Auto bez chyby, motor prosím jiný

Na test přijel jeden z mála hatchbacků současnosti, Mazda 3. Trojka disponuje nezaměnitelným designem. Celá…

1 rokem ago

Videotest: Honda CR-V e:PHEV Advance Tech – Nikdy nebyla v lepší kondici

Japonská automobilka Honda představila šestou generaci svého největšího SUV, model CR-V.  Během týdenního testu jsme…

1 rokem ago