Mercedes-Benz A 250 e Hatchback: fuel consumption combined, weighted (WLTP) 1,1-0,8 l/100 km, electric energy consumption combined, weighted (WLTP) 17.0-15.0 kWh/100km, CO2 emissions combined, weighted (WLTP) 25-18 g/km [2]; exterior: mountain grey, AMG line [2] The stated figures are the measured "WLTP CO₂ figures" in accordance with Art. 2 No. 3 of Implementing Regulation (EU) 2017/1153. The fuel consumption figures were calculated on the basis of these figures. Electric energy consumption was determined on the basis of Commission Regulation (EU) 2017/1151. / Mercedes-Benz A-Class saloon; exterior: patagonia red MANUFAKTUR; progressive line
Mercedes uvádí, že modernizovaná Třída A, potažmo Třída B výrazně vyčnívá z davu. Dvojice omlazených modelů spadá do segmentu Sports Tourer a jsou připraveny na malá i velká dobrodružství každodenního života svými jedinečnými, sportovně laděnými proporcemi, variabilním interiérem, moderními technologiemi pohonu a nejnovější generací infotianmentu MBUX.
Mercedes-Benz A 250 e Hatchback: fuel consumption combined, weighted (WLTP) 1,1-0,8 l/100 km, electric energy consumption combined, weighted (WLTP) 17.0-15.0 kWh/100km, CO2 emissions combined, weighted (WLTP) 25-18 g/km [2]; exterior: mountain grey, AMG line
[2] The stated figures are the measured „WLTP CO₂ figures“ in accordance with Art. 2 No. 3 of Implementing Regulation (EU) 2017/1153. The fuel consumption figures were calculated on the basis of these figures. Electric energy consumption was determined on the basis of Commission Regulation (EU) 2017/1151. / Mercedes-Benz A-Class saloon; exterior: patagonia red MANUFAKTUR; progressive line
Inovovanému interiéru vévodí již ve standardu dvojice displejů. 7“ panel patří kapličce přístrojů kdežto dotykový 10,25“ displej s vysokým rozlišením slouží pro zobrazování a ovládání multimediálního systému. Za příplatek je k dispozici dvojice 10,25“ panelů v širokoúhlém uspořádání, jež evokují pocit „vznášení“.
Pro nejnovější informačního a multimediálního systému MBUX jsou k dispozici tři styly zobrazování (klasický / sportovní / minimalizovaný). Společně se třemi režimy (navigace, jízdní asistenty, servis) a až 7 barevnými kombinacemi tak vzniká ucelený estetický zážitek, s možností individualizace. Infotainment disponuje všemi dosavadními funkcemi, například navigace, média, telefon, vozidlo atd., a umožňuje jejich přímé a komfortní dotykové ovládání.
Modernizovaný multimediální a telematický systém přesvědčí novým designem a také vylepšeným výkonem. Bezpečnostní novinkou uživatele je integrace senzoru otisku prstu pro jeho identifikaci a autorizaci. Samozřejmostí je možnost propojení smartphonu prostřednictvím Apple Carplay, resp. Android Auto Wireless. K dispozici je také několik USB-C konektorů s vyšším nabíjecím výkonem.
Hlasový asistent s aktivační hláškou „Ahoj Mercedesi“ je v nové Třídě A i B schopen lépe porozumět. Hlasový asistent dokáže být užitečný při vysvětlování jednotlivým funkcím vozidla. Novou funkcí, která podporuje dobrodružný potenciál, je cestovní průvodce „Tourguide“. Funkce bude předčítat informační a rozsáhlé informace o pamětihodnostech podél projížděné trasy, přičemž reaguje mimo jiné na 3400 informačních tabulí podél německých dálnic.
Třetí generace populárního crossoveru Nissan Qashqai se dočkala faceliftu. Novinka přijíždí hned s několika inovacemi.…
S MG ZS, typickým zástupcem městského crossoveru jsme se již potkali. tehdy se však pod…
Značce Toyota nelze upřít, že uspěla ve světe hybridů, dělá je jednoduše špičkové. Aktuální trend,…
Na trhu Honda uvedla již 6. generaci svého největšího SUV, CR-V. Zájemci mohou vybírat vždy…
Na test přijel jeden z mála hatchbacků současnosti, Mazda 3. Trojka disponuje nezaměnitelným designem. Celá…
Japonská automobilka Honda představila šestou generaci svého největšího SUV, model CR-V. Během týdenního testu jsme…