Kia boduje emisní normou Euro 6d-Temp

Automobilka Kia s předstihem představuje přísnou emisní normu Euro 6d-Temp již nyní, přestože začne platit teprve příští rok. Jedná se o zajímavý tah, který by na zákazníky mohl fungovat! Kdo by si myslel, že tuto normu bude plnit jen malé procento modelové řady je na velkém omylu, celá nabídka modelů ve třetím čtvrtletí 2018 bude mít pod kapotou agregáty plnící Euro 6d-Temp.

KIA Motors Czech – školicí centrum Nupaky

Jak to funguje?

Naftové agregáty jsou vybaveny systémem dodatečné úpravy výfukových plynů SCR, který mimo jiné snižuje emise oxidů dusíku. Veškeré vozy s benzinovými motory s přímým vstřikováním jsou vybaveny filtrem pevných částic. „Tak se Kia stává znovu předním jezdcem na cestě k mobilitě, šetrné k životnímu prostředí. A my dáváme našim zákazníkům jistotu, že si s každým vozem Kia kupují vozidlo zcela připravené na budoucnost“, říká Kateřina Jouglíčková, PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH.

Měření emisí a spotřeby v reálném prostředí

Předmětem měření u normy Euro 6d-Temp jsou emise a spotřeba paliva, které jsou měřeny jak ve zkušebnách, tak v provozu na silnici. Přitom se používá nová testovací metoda RDE (Real Driving Emissions) a realistický testovací cyklus WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure).

Kia vsází na Plug-in hybridy a elektřinu

Strategii na ochranu životního prostředí má značka poměrně rozběhlou, není divu, že hybridní a Plug-in hybridní systémy nabízí do velkého počtu svých modelů. V minulém roce Kia rozšířila nabídku vozidel s těmito systémy o modely Niro Plug-in, Optima Plug-in a Optima Sportswagon Plug-in. Již od roku 2014 nabízí mode Soul EV, který nese titul vyzrálého městského crossoveru čistě na elektrický pohon s prodlouženým dojezdem až 250 km.

V tomto roce bychom se měli dočkat modelu Niro EV a do roku 2025 se celková nabídka ekologickýcm modelů značky Kia rozroste až na celkových 16 modelů. K tomu patří také vozidlo s palivovými články pro hromadný trh, které bude uvedeno na trh v roce 2020.

Filip Suchomel

Recent Posts

Videotest: SsangYong Korando Club 1.5 GDI-T 4×4: Základní výbava? Proč ne

Na test dojel velmi populární model, který můžeme vídat na českých silnic stále častěji, SsangYong…

2 dny ago

Videotest: Volkswagen Multivan T6.1 Highline 2.0 TDI 4Motion (2024): Stále má co nabídnout

Volkswagen Multivan T6.1 je pomalu nahrazován novějším bratříčkem, modelem T7. Šestka se však loučí s…

2 měsíce ago

Videotest: Volkswagen Multivan T7 Life 2.0 TDi (2024): Je to dodávka nebo osobák?

VW Multivan je stálicí a ikonou, kterou není nutné asi víc představovat. Aktuálně je na…

2 měsíce ago

Volkswagen Caddy Life 2.0 TDi (2024): Když vám voní nafta

Volkswagen Caddy Life je ve své nejnovější generaci poměrně pohledným autem. Někdo může namítat, že…

2 měsíce ago

Videotest: Volkswagen Amarok Aventura V6 – Nejlepší pick-up na trhu?

Kooperace a partnerství Volkswagenu a amerického Fordu se vyplatilo! Výsledkem společného snažení se stala nová…

3 měsíce ago

Videotest: Volkswagen ID.3 Pro S facelift 77 kWh (2024): Podruhé a mnohem lépe

Volkswagen si první generací elektromobilu ID.3 zadělal na problémy. Vytýkána byla tomuto modelu zejména nižší…

3 měsíce ago