Volvo představilo na oficiálním videu konečnou podobu svého autonomního řízení.
Ovládání celého systému z pohledu řidiče není nijak složité. Na videu je zřejmé, že pokud se vozidlo dostane na silnici, kde může automatické řízení aktivovat, upozorní řidiče o možnosti aktivace autonomního modu blikajícími LED pásky na speciálně upravených pádlech na volantu. Jejich současným stlačením po dobu intervalu odpočítávaného na displeji v kapličce přístrojů dává řidič vozu vědět, že může převzít řízení.
Když se blíží konec silnice, kde je bezpečné řídit autonomně, dá systém řidiči najevo informací na displeji, že má přebrat řízení. Opět začnou blikat pádla a řidič má šedesát sekund na to, aby opětovným zmáčknutím obou pádel převzal řízení.
V autonomním režimu, kdy řídí „autopilot“, vozidlo monitoruje 360° kolem auta. Dokáže samo udržovat rychlost, v těsnějších obloucích si přibrzdit, a dokonce i předjíždět pomalejší auta.
Prvních padesát modelů XC90 vyjede v testovacím provozu do ulic Göteborgu už v roce 2017. A do roku 2020 chce Volvo vypustit tato auta už jako klasické prodejní kusy pro zákazníky. Tak teď nám zbývá jen čekat a doufat.
Třetí generace populárního crossoveru Nissan Qashqai se dočkala faceliftu. Novinka přijíždí hned s několika inovacemi.…
S MG ZS, typickým zástupcem městského crossoveru jsme se již potkali. tehdy se však pod…
Značce Toyota nelze upřít, že uspěla ve světe hybridů, dělá je jednoduše špičkové. Aktuální trend,…
Na trhu Honda uvedla již 6. generaci svého největšího SUV, CR-V. Zájemci mohou vybírat vždy…
Na test přijel jeden z mála hatchbacků současnosti, Mazda 3. Trojka disponuje nezaměnitelným designem. Celá…
Japonská automobilka Honda představila šestou generaci svého největšího SUV, model CR-V. Během týdenního testu jsme…