Audi ukázalo centrální řídicí jednotku asistenčních systémů, zkráceně zFAS z německého označení „zentrales Fahrerassistenzsteuergerät“.
Sériová výroba automobilu schopného pohybovat se autonomně má podle Audi začít již za dva roky. Nyní ingolstadtská automobilka představila „hlavní mozek“ systému, centrální řídicí jednotku zFAS. Ta využívá nejmodernější vysokovýkonné procesory a v dohledné době bude postupně zařazována do modelové palety Audi.
Řídicí jednotka zFAS přijímá velké množství informací z různých senzorů. Na jejich základě bleskurychle vypočítává kompletní model okolí vozidla a tyto informace poskytuje všem asistenčním systémům. Plní tak roli centrálního rozhraní pro všechny funkce autonomní jízdy.
Základem pro potřebný vysoký výkon je mobilní procesor. Nová řídící jednotka bude využívat procesory jak od společnosti Mobileye, EyeQ3, tak i nový procesor nVidia Tegra K1. Celá řídící jednotka má přibližně stejnou velikost jako tablet.
Třetí generace populárního crossoveru Nissan Qashqai se dočkala faceliftu. Novinka přijíždí hned s několika inovacemi.…
S MG ZS, typickým zástupcem městského crossoveru jsme se již potkali. tehdy se však pod…
Značce Toyota nelze upřít, že uspěla ve světe hybridů, dělá je jednoduše špičkové. Aktuální trend,…
Na trhu Honda uvedla již 6. generaci svého největšího SUV, CR-V. Zájemci mohou vybírat vždy…
Na test přijel jeden z mála hatchbacků současnosti, Mazda 3. Trojka disponuje nezaměnitelným designem. Celá…
Japonská automobilka Honda představila šestou generaci svého největšího SUV, model CR-V. Během týdenního testu jsme…